Rīgā
2005. gada 14. aprīlī Nr. 8/6-2.2.-22
Saeimas Prezidijam
Lūdzam iekļaut nākamās
Saeimas plenārsēdes darba kārtībā likumprojektu Grozījumi Latvijas Republikas valsts robežas
likumā.
Pielikumā: Likumprojekts
Saeimas deputāti :
1. ___________________ _______________________
2.
___________________ _______________________
3.
___________________ _______________________
4.
___________________ _______________________
5. ___________________ _______________________
Likumprojekts
Grozījumi Latvijas Republikas valsts robežas
likumā
Izdarīt Latvijas
Republikas valsts robežas likumā šādu grozījumu:
Izteikt likuma 2.
panta otro daļu šādā redakcijā:
(2) Vietās, kur valsts robeža neatbilst līdz 1940. gada 16. jūnijam
noslēgtajiem starpvalstu līgumiem, tā atzīstama par pagaidu demarkācijas
līniju. Uz to attiecināmas visas šajā likumā ietvertās normas, kas ir spēkā
attiecībā uz valsts robežu.
Anotācija likumprojektam
Grozījums
Latvijas Republikas valsts robežas likumā
(Reģ.nr.1170, dok.nr.4028, 4028A)
I. Kādēļ
tiesību akts ir vajadzīgs |
|
1. Pašreizējās situācijas raksturojums |
Latvijas Republikas valsts robežas likuma 2. panta otrā daļa nosaka, ka vietās, kur valsts robeža neatbilst līdz 1940. gada 16. jūnijam noslēgtajiem starpvalstu līgumiem, tā atzīstama par pagaidu demarkācijas līniju tikai līdz jauna starpvalstu līguma noslēgšanai. |
|
Likumprojekts paredz, ka vietās, kur valsts robeža neatbilst robežai, kas bija noteikta ar līgumiem, kas noslēgti līdz 1940. gada 16. jūnijam, tā uzskatāma par pagaidu demarkācijas līniju neatkarīgi no jaunu robežlīgumu slēgšanas. |
II. Kāda var būt tiesību akta ietekme uz sabiedrības un
tautsaimniecības attīstību |
|
1.
Ietekme attiecībā uz makroekonomisko vidi |
Tiesību akta projekts šo jomu neskar |
Tiesību akta projekts šo jomu neskar |
|
|
Tiesību akta projekts šo jomu neskar |
4. Ietekme uz vidi |
Tiesību akta projekts šo jomu neskar |
III. Kāda var būt tiesību akta ietekme uz valsts
budžetu un pašvaldību budžetiem |
Tiesību akta projekts šo jomu
neskar |
IV. Kāda var
būt tiesību akta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu |
|
Kādi normatīvie akti likumi un Ministru kabineta noteikumi papildus jāizdod un vai ir sagatavoti to projekti. Attiecībā uz Ministru
kabineta noteikumiem (arī tiem, kuru izdošana ir paredzēta izstrādātajā
likumprojektā) norāda to izdošanas mērķi un satura galvenos punktus, kā arī
termiņu, kādā ir paredzēts šos noteikumus izstrādāt. |
Tiesību akta projekts šo jomu neskar |
V. Kādām Latvijas starptautiskajām saistībām atbilst
tiesību akts |
|
|
|
1. Saistības pret
Eir
opas Savienību |
Tiesību akta projekts šo jomu neskar |
|
|
2. Saistības pret citām starptautiskajām
organizācijām |
Tiesību akta projekts šo jomu neskar |
|
|
Attiecīgie EK tiesību
akti un citi dokumenti (piemēram, Eiropas Kopienu tiesas spriedumi,
vadlīnijas u.tml.), numurs, pieņemšanas datums, nosaukums, publikācija |
Tiesību akta
projekts šo jomu neskar |
Latvijas tiesību akta projekta norma (attiecīgā
panta, punkta Nr.) |
ES tiesību akta un
attiecīgā panta Nr. |
Atbilstības pakāpe
(atbilst/neatbilst) |
Komentāri |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VI. Kādas
konsultācijas notikušas, sagatavojot tiesību akta projektu |
|||
Nav notikušas |
|||
2. Kāda ir šo nevalstisko organizāciju pozīcija
(atbalsta, iestrādāti tās iesniegtie priekšlikumi, mainīts formulējums to
interesēs, neatbalsta) |
|
||
Nav notikušas. |
|||
VII. Kā tiks
nodrošināta tiesību akta izpilde |
|||
1. Kā tiks nodrošināta tiesību akta izpilde no
valsts puses - vai tiek radītas jaunas
valsts institūcijas vai paplašinātas esošo institūciju funkcijas |
Jaunas institūcijas netiks radītas |
||
2. Kā sabiedrība tiks
informēta par tiesību akta ieviešanu |
Laikraksts Latvijas Vēstnesis, Normatīvo aktu informācijas sistēma
(NAIS) un citi plašsaziņas līdzekļi un sistēmas |
||
3. Kā indivīds var
aizstāvēt savas tiesības, ja tiesību akts viņu ierobežo |
Indivīds varēs aizstāvēt savas tiesības vispārējā administratīvā procesa
noteiktajā kārtībā |