Nr.9/3
Saeimas Juridiskā komisija, izskatījusi I.Solovjova, S.Fjodorova, V.Breša, P.Ontužāna, U.Brieža un citu deputātu iesniegto likumprojektu Grozījumi Saeimas Kārtības rullī (reģ.Nr.1218), nolēma atbalstīt minētā likumprojekta virzīšanu izskatīšanai Saeimas sēdē pirmajā lasījumā.
Pielikumā: likumprojekta
anotācija uz 2.lpp.
Ar
cieņu,
Juridiskās komisijas
priekšsēdētājs M.Segliņš
Izdarīt Saeimas Kārtības rullī šādu grozījumu
:
1. Papildināt 14. panta otro daļu ar
apakšpunktu šādā redakcijā :
3) sakaru izdevumi, piemērojot 12. panta
pirmās daļas otrajā teikumā minētajam koeficientu 0,2.
Anotācija likumprojektam
Grozījumi Saeimas Kārtības
rullī
(Reģ.nr. 1218, dok.nr. 4222)
I.
Kādēļ tiesību akts ir vajadzīgs |
|||||
1.
Pašreizējās situācijas raksturojums |
Atbilstoši Saeimas Kārtības ruļļa 14. pantam šobrīd Saeimas deputātam no Saeimas budžeta tiek kompensēti dzīvojamās telpas īres vai viesnīcas izdevumi un transporta izdevumi Latvijas teritorijā. Analītiski izvērtējot Saeimas budžetā 2004. gadā paredzēto stacionāro telefona sakaru pakalpojumu izdevumiem paredzēto summu un tās faktisko izlietojumu, Saeimas Publisko izdevumu un revīzijas komisija ir konstatējusi līdzekļu ekonomiju, kas esošā budžeta ietvaros dotu iespēju daļu no šīs summas izmantot visu deputātu mobilo telefonu sakaru kompensācijām. Publisko izdevumu un revīzijas komisijas pētījums pierāda, ka Saeimā palielinās mobilo sakaru izmantošana salīdzinājumā ar stacionārajiem. |
||||
|
Tiesību akts piedāvā iespēju visiem Saeimas deputātiem noteikt apmaksas limitu sakaru izdevumiem, kas nepieciešami deputāta amata pilnvaru realizācijai |
||||
II.
Kāda var būt tiesību akta ietekme uz sabiedrības un tautsaimniecības
attīstību |
|||||
1. Ietekme attiecībā uz makroekonomisko vidi |
Tiesību akta projekts šo jomu neskar |
||||
Tiesību akta
projekts šo jomu neskar |
|||||
3. Sociālo seku izvērtējums |
Tiesību akta projekts šo jomu neskar |
||||
4. Ietekme uz vidi |
Tiesību akta projekts šo jomu neskar |
||||
III. Kāda var būt tiesību akta ietekme uz valsts
budžetu un pašvaldību budžetiem |
|||||
Tiesību akta projekts šo jomu neskar |
|||||
IV. Kāda var būt tiesību akta ietekme uz spēkā esošo
tiesību normu sistēmu |
|||||
Kādi normatīvie akti likumi un Ministru kabineta noteikumi papildus
jāizdod un vai ir sagatavoti to projekti. |
Tiesību akta projekts šo jomu neskar |
||||
V.
Kādām Latvijas starptautiskajām saistībām atbilst tiesību akts |
|||||
1. Saistības pret Eiropas Savienību |
Tiesību akta projekts šo jomu neskar |
||||
2.
Saistības pret citām starptautiskajām organizācijām |
Tiesību akta projekts šo jomu neskar |
||||
3. Atbilstības izvērtējuma tabula |
|||||
Attiecīgie EK tiesību akti un citi dokumenti (piemēram, Eiropas Kopienu
tiesas spriedumi, vadlīnijas u.tml.), numurs, pieņemšanas datums, nosaukums,
publikācija |
Tiesību akta
projekts šo jomu neskar |
||||
Latvijas tiesību akta projekta norma (attiecīgā panta, punkta Nr.) |
ES tiesību akta un attiecīgā panta Nr. |
Atbilstības pakāpe (atbilst/neatbilst) |
Komentāri |
||
|
|
|
|
||
VI.
Kādas konsultācijas notikušas, sagatavojot tiesību akta projektu |
|||||
Nav notikušas |
|||||
2. Kāda ir šo nevalstisko organizāciju pozīcija (atbalsta, iestrādāti tās iesniegtie priekšlikumi, mainīts formulējums to interesēs, neatbalsta) |
|
||||
Nav notikušas
|
|||||
VII.
Kā tiks nodrošināta tiesību akta izpilde |
|||||
Jaunas institūcijas netiek radītas |
|||||
2. Kā sabiedrība tiks informēta par tiesību akta ieviešanu |
Laikraksts Latvijas Vēstnesis, Normatīvo aktu informācijas sistēma (NAIS) un citi plašsaziņas līdzekļi un sistēmas |
||||
3. Kā indivīds var aizstāvēt savas tiesības, ja tiesību akts viņu ierobežo |
Tiesību akta projekts indivīda tiesības neierobežo |
||||