Likumprojekts
Grozījumi Latvijas
Administratīvo pārkāpumu kodeksā
Izdarīt Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksā
šādus grozījumus:
1. Izteikt 145.pantu šādā redakcijā:
"145.pants.
Radioamatieru darbības noteikumu pārkāpšana
Par radioamatieru radiostaciju būvēšanas, ierīkošanas
un lietošanas noteiktās kārtības pārkāpšanu
izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu fiziskajām
personām no piecdesmit līdz simt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām
no simt piecdesmit līdz trīssimt latiem, vai anulē radioamatieru radiostacijas
atļauju uz laiku no viena līdz divpadsmit mēnešiem."
2. Izteikt 146., 146.1 un 146.2 pantu šādā redakcijā:
"146.pants. Radioiekārtu uzstādīšana vai
lietošana bez valsts akciju sabiedrības "Elektronisko sakaru
direkcija" (turpmāk Elektronisko sakaru direkcija) radiofrekvences
piešķīruma lietošanas atļaujas vai koplietojamo radiofrekvenču piešķīruma
lietošanas atļaujas nosacījumu pārkāpšana
Par radioiekārtu uzstādīšanu vai lietošanu bez
Elektronisko sakaru direkcijas radiofrekvences piešķīruma lietošanas atļaujas
uzliek naudas sodu fiziskajām personām no simt
piecdesmit līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām no
divsimt piecdesmit līdz tūkstoš latiem, konfiscējot radioiekārtas un citus
administratīvā pārkāpuma izdarīšanas rīkus un priekšmetus vai bez
konfiskācijas.
Par koplietojamo radiofrekvenču piešķīruma
lietošanas atļaujas nosacījumu pārkāpšanu
izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu
fiziskajām personām no simt piecdesmit līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām
personām no divsimt piecdesmit līdz tūkstoš latiem, konfiscējot radioiekārtas
un citus administratīvā pārkāpuma izdarīšanas rīkus un priekšmetus vai bez
konfiskācijas.
Par šā panta pirmajā un otrajā daļā minētajām
darbībām, ja tās atkārtoti izdarītas gada laikā pēc administratīvā soda
uzlikšanas,
uzliek naudas sodu fiziskajām personām no
divsimt piecdesmit līdz piecsimt latiem, bet juridiskajām personām no tūkstoš
līdz divtūkstoš latiem, konfiscējot izmantotās radioiekārtas un citus
administratīvā pārkāpuma izdarīšanas rīkus un priekšmetus.
146.1 pants. Radioiekārtu
uzstādīšana vai lietošana, pārkāpjot normatīvajos aktos noteikto radioiekārtu
uzstādīšanas un lietošanas kārtību vai Elektronisko sakaru direkcijas
radiofrekvences piešķīruma lietošanas atļaujā noteiktos parametrus, vai tādu
radioiekārtu, elektroiekārtu vai elektronisko iekārtu uzstādīšana vai
lietošana, kuru darbība rada kaitīgus radiotraucējumus vai kuru
elektromagnētiskais izstarojums neatbilst normatīvajos aktos noteiktajam
Par radioiekārtu uzstādīšanu vai lietošanu,
pārkāpjot normatīvajos aktos noteikto radioiekārtu uzstādīšanas un lietošanas
kārtību vai Elektronisko sakaru direkcijas radiofrekvences piešķīruma
lietošanas atļaujā noteiktos parametrus, vai par tādu radioiekārtu,
elektroiekārtu vai elektronisko iekārtu uzstādīšanu vai lietošanu, kuru darbība
rada kaitīgus radiotraucējumus vai kuru elektromagnētiskais izstarojums
neatbilst normatīvajos aktos noteiktajam,
izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu
fiziskajām personām no simt līdz simt piecdesmit latiem, bet juridiskajām
personām no simt piecdesmit līdz divsimt piecdesmit latiem.
Par tādām pašām darbībām, ja tās atkārtoti
izdarītas gada laikā pēc administratīvā soda uzlikšanas,
uzliek naudas sodu fiziskajām
personām no simt piecdesmit līdz piecsimt latiem, bet juridiskajām personām
no piecsimt līdz divtūkstoš latiem, konfiscējot izmantotās iekārtas un citus
administratīvā pārkāpuma izdarīšanas rīkus un priekšmetus.
146.2 pants.
Radiosakarus reglamentējošo normatīvo aktu pārkāpšana
Par radiosakarus reglamentējošo normatīvo aktu pārkāpšanu
uzliek naudas sodu fiziskajām personām no simt
līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām no divsimt
piecdesmit līdz piecsimt latiem.
Par šā panta pirmajā daļā minētajām darbībām,
ja tās atkārtoti izdarītas gada laikā pēc administratīvā soda
uzlikšanas,
uzliek naudas sodu fiziskajām personām no
divsimt piecdesmit līdz piecsimt latiem, bet juridiskajām personām no
piecsimt līdz tūkstoš latiem."
3. Papildināt kodeksu ar 146.3, 146.4 un
146.5 pantu šādā redakcijā:
"146.3 pants. Atteikšanās
nodrošināt piekļuvi radioiekārtai tās tehnisko parametru pārbaudei vai
normatīvajos aktos noteiktās informācijas nesniegšana radioiekārtu lietošanu
uzraugošās institūcijas amatpersonai vai pilnvarotajai personai, kā arī šo
personu norādījumu nepildīšana
Par atteikšanos nodrošināt piekļuvi
radioiekārtai tās tehnisko parametru pārbaudei vai par normatīvajos aktos
noteiktās informācijas nesniegšanu radioiekārtu lietošanu uzraugošās
institūcijas amatpersonai vai pilnvarotajai personai, kā arī par šo personu norādījumu
nepildīšanu
uzliek naudas sodu fiziskajām personām no simt
līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām no divsimt piecdesmit
līdz piecsimt latiem.
Par šā panta pirmajā daļā minētajām darbībām,
ja tās atkārtoti izdarītas gada laikā pēc administratīvā soda
uzlikšanas,
uzliek naudas sodu fiziskajām personām no
divsimt piecdesmit līdz piecsimt latiem, bet juridiskajām personām no
piecsimt līdz tūkstoš latiem.
Par atteikšanos nodrošināt piekļuvi
radioiekārtai tās tehnisko parametru pārbaudei vai par radioiekārtas darbības
nepārtraukšanu gadījumos, kad radioiekārtas lietošana rada apdraudējumu
radionavigācijas vai cita drošības dienesta sakaru iekārtu darbībai,
uzliek naudas sodu
fiziskajām personām no divsimt piecdesmit līdz piecsimt latiem, bet
juridiskajām personām no piecsimt līdz tūkstoš latiem.
146.4 pants. Tādu radioiekārtu
uzstādīšana vai lietošana, kuru atbilstība būtiskajām prasībām nav novērtēta un
apliecināta normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, vai tādu radioiekārtu
piedāvāšana vai pārdošana, par kuru izplatīšanu nav paziņots normatīvajos aktos
noteiktajā kārtībā
Par tādu radioiekārtu uzstādīšanu vai lietošanu,
kuru atbilstība būtiskajām prasībām nav novērtēta un apliecināta normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā,
izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu
fiziskajām personām no simt līdz simt piecdesmit latiem, bet juridiskajām
personām no simt piecdesmit līdz divsimt piecdesmit latiem.
Par 2.kategorijas radioiekārtu izplatīšanu,
piedāvāšanu vai pārdošanu lietošanai Latvijā, par to nepaziņojot Elektronisko
sakaru direkcijai normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā,
uzliek naudas sodu no četrsimt līdz piecsimt
latiem, konfiscējot radioiekārtas vai bez konfiskācijas.
146.5 pants. Jūras
un gaisa kuģniecības ārkārtas situāciju, avārijas un briesmu signālu raidīšanai
paredzēto radiofrekvenču izmantošanas kārtības pārkāpšana, kaitīgu radiotraucējumu radīšana radionavigācijas
vai jebkura cita drošības dienesta sakaru iekārtu darbībai
Par jūras un gaisa kuģniecības ārkārtas
situāciju, avārijas un briesmu signālu raidīšanai paredzēto radiofrekvenču
izmantošanas kārtības pārkāpšanu vai kaitīgu
radiotraucējumu radīšanu radionavigācijas vai jebkura cita drošības dienesta
sakaru iekārtu darbībai
uzliek naudas sodu fiziskajām personām no simt
piecdesmit līdz trīssimt latiem, bet juridiskajām personām no trīssimt līdz
tūkstoš latiem, konfiscējot izmantotās radioiekārtas un citus administratīvā
pārkāpuma izdarīšanas rīkus un priekšmetus vai bez konfiskācijas.
Par tādām pašām darbībām, ja tās atkārtoti
izdarītas gada laikā pēc administratīvā soda uzlikšanas,
uzliek naudas sodu fiziskajām personām no
trīssimt līdz tūkstoš latiem, bet juridiskajām personām no tūkstoš līdz
desmittūkstoš latiem, konfiscējot izmantotās radioiekārtas un citus
administratīvā pārkāpuma izdarīšanas rīkus un priekšmetus."
4. Izteikt 148.pantu šādā redakcijā:
"148.pants. Elektronisko sakaru tīklu aizsardzības
prasību pārkāpšana
Par elektronisko sakaru
tīklu aizsardzības prasību pārkāpšanu, elektronisko sakaru tīklu aizsardzībai
noteikto aizsardzības zonu neievērošanu, kā arī par elektronisko sakaru tīklu
bojāšanu vai to darbības traucēšanu
uzliek naudas sodu
fiziskajām personām no piecdesmit līdz divsimt piecdesmit latiem, bet
juridiskajām personām no divsimt piecdesmit līdz piecsimt latiem.
Par tādām pašām darbībām, ja
tās atkārtoti izdarītas gada laikā pēc administratīvā soda uzlikšanas,
uzliek naudas sodu
fiziskajām personām no divsimt piecdesmit līdz piecsimt latiem, bet
juridiskajām personām no piecsimt līdz tūkstoš latiem."
5. Papildināt kodeksu ar 152.4 un 152.5 pantu
šādā redakcijā:
"152.4 pants. Elektronisko
sakaru tīklu ierīkošana, pārkāpjot normatīvajos aktos noteikto kārtību
Par elektronisko sakaru tīklu ierīkošanu, pārkāpjot
normatīvajos aktos noteikto kārtību,
uzliek naudas sodu fiziskajām personām no divdesmit
pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām no divsimt
piecdesmit līdz tūkstoš piecsimt latiem.
Par tādām pašām darbībām, ja tās izdarītas atkārtoti
gada laikā pēc administratīvā soda uzlikšanas,
uzliek naudas sodu fiziskajām personām no piecdesmit
līdz piecsimt latiem, bet juridiskajām personām no piecsimt līdz trīstūkstoš
latiem.
152.5 pants.
Elektronisko sakaru tīklu būvnormatīvu
prasību pārkāpšana
Par elektronisko
sakaru tīklu būvnormatīvu prasību pārkāpšanu, kuru neievērošana var samazināt
būves konstrukciju drošību, nestspēju vai
noturību,
uzliek naudas
sodu fiziskajām personām no piecdesmit līdz piecsimt latiem, bet juridiskajām
personām no simt līdz tūkstoš latiem.
Par tādām pašām darbībām, ja tās izdarītas atkārtoti
gada laikā pēc administratīvā soda uzlikšanas,
uzliek naudas sodu fiziskajām personām no piecdesmit
līdz piecsimt latiem, bet juridiskajām personām no piecsimt līdz trīstūkstoš
latiem.
Par elektronisko sakaru nozares būvnormatīvu prasību
pārkāpšanu, neievērojot prasības par elektronisko sakaru tīklu vai to daļu
marķēšanu,
uzliek naudas
sodu fiziskajām personām no divdesmit pieciem līdz divsimt piecdesmit latiem,
bet juridiskajām personām no simt līdz piecsimt latiem.
Par tādām pašām darbībām, ja tās izdarītas atkārtoti
gada laikā pēc administratīvā soda uzlikšanas,
uzliek naudas sodu fiziskajām personām no piecdesmit
līdz piecsimt latiem, bet juridiskajām personām no divsimt piecdesmit līdz
tūkstoš latiem."
6. Papildināt 166.9 pantu ar ceturto, piekto
un sesto daļu šādā redakcijā:
"Par normatīvajos aktos noteiktajām būtiskajām
prasībām neatbilstošu radioiekārtu vai tādu radioiekārtu, kuru tehniskie
parametri neatbilst normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, izplatīšanu vai
lietošanu
uzliek naudas sodu fiziskajām personām no četrsimt
līdz piecsimt latiem, bet juridiskajām personām no piectūkstoš līdz desmittūkstoš
latiem, konfiscējot radioiekārtas vai bez konfiskācijas.
Par normatīvajos aktos noteiktajām būtiskajām prasībām
neatbilstošu radioiekārtu vai tādu radioiekārtu, kuru tehniskie parametri
neatbilst normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, piedāvāšanu vai pārdošanu
uzliek naudas sodu fiziskajām personām no četrdesmit
līdz piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām no piecsimt līdz tūkstoš
latiem, konfiscējot radioiekārtas vai bez konfiskācijas.
Par normatīvajos aktos noteiktajām būtiskajām prasībām
neatbilstošu galiekārtu vai tādu galiekārtu, kuru tehniskie parametri neatbilst
normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, izplatīšanu
uzliek naudas sodu fiziskajām personām no piecdesmit
līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām no divsimt
piecdesmit līdz trīstūkstoš latiem, konfiscējot galiekārtas vai bez
konfiskācijas."
7. Papildināt 166.15 pantu ar piekto
daļu šādā redakcijā:
"Par radioiekārtu vai galiekārtu nenodrošināšanu ar atbilstības apliecinājumu, normatīvo aktu prasībām atbilstošu marķējumu un radioiekārtas vai galiekārtas lietošanas instrukciju
uzliek naudas sodu fiziskajām
personām no divsimt līdz divsimt piecdesmit latiem, bet juridiskajām personām
no piecsimt līdz tūkstoš latiem, konfiscējot radioiekārtas vai galiekārtas vai
bez konfiskācijas."
8. Papildināt
210.pantu aiz skaitļa "152." ar skaitļiem "152.4, 152.5".
9. 215.4 pantā:
aizstāt pirmajā daļā skaitli un vārdus "166.9 panta
pirmajā un trešajā daļā" ar skaitli un vārdiem "166.9 panta
pirmajā, trešajā, ceturtajā un piektajā daļā";
papildināt pirmo daļu aiz skaitļa un vārdiem "166.15 panta
pirmajā" ar vārdiem "un piektajā".
10. 231.2 pantā:
papildināt pirmo daļu aiz skaitļa "152." ar
skaitļiem un vārdu "152.4 un 152.5";
papildināt otrās daļas 1.punktu aiz skaitļa "152."
ar skaitļiem un vārdu "152.4 un 152.5".
11. Izteikt 254.panta 6.punktu šādā redakcijā:
"6) Elektronisko sakaru direkcijas amatpersonas
ja tiek uzstādītas vai lietotas radioiekārtas bez Elektronisko sakaru
direkcijas atļaujas, kā arī izdarīti citi radioiekārtu uzstādīšanas vai
lietošanas noteikumu vai elektronisko sakaru noteikumu pārkāpumi;".
12. 304.pantā:
papildināt 2.punktu aiz skaitļa un vārdiem "166.9 panta
trešajā" ar vārdiem "ceturtajā un piektajā";
izteikt 9.punktu šādā redakcijā:
"9) Satiksmes ministrijas Sakaru departamenta
amatpersonas ja izdarīti pārkāpumi, kas paredzēti šā kodeksa 146.pantā, 146.1 panta
otrajā daļā, 146.4 panta otrajā daļā un 146.5 pantā;".
13. Papildināt pārejas noteikumus ar 7. un 8.punktu
šādā redakcijā:
"7. Kodeksa 145.pants stājas spēkā 2006.gada 1.decembrī.
8. Kodeksa 152.4, 152.5 pants
un grozījumi 210. un 231.2 pantā stājas spēkā 2007.gada
1.janvārī."
Satiksmes ministrs
K.Peters
Likumprojekta
Grozījumi Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksā anotācija
I. Kādēļ normatīvais akts ir vajadzīgs |
|
||||||||||||||||||
1. Pašreizējās situācijas raksturojums |
Sakarā ar elektronisko sakaru nozares pilnu
liberalizāciju, jebkurai fiziskai vai juridiskai personai, ievērojot
Elektronisko sakaru likuma prasības, ir tiesības ierīkot vai izbūvēt
elektronisko sakaru tīklu. Pašlaik nevienā normatīvajā aktā nav ietvertas
konkrētas sankcijas par normatīvo aktu prasību neievērošanu izbūvējot un
ierīkojot elektronisko sakaru tīklus. Līdz ar to bieži rodas konflikta
situācijas attiecībās starp elektronisko sakaru tīklu nodrošinātājiem un
nekustamā īpašuma īpašniekiem, kuri ir neapmierināti ar viņu īpašumā
veiktajiem nesaskaņotiem būvniecības darbiem. Daudz problēmu komersantiem
rada citu īpašnieku nemarķēto elektronisko sakaru tīklu esamība, kas
apgrūtina jauno elektronisko sakaru tīklu ierīkošanu un esošo tīklu
ekspluatāciju. Pašreiz Latvijas Administratīvo pārkāpumu
kodeksa 152.pantā ir paredzēta administratīvā atbildība par būvniecības
noteikumu pārkāpumiem. Saskaņā ar Būvniecības likumā doto definīciju būve ir
būvniecības procesā radies ar zemi saistīts veidojums, kam ir noteikta
funkcija. Tādējādi šis regulējums neaptver darbības, kas saistītas ar elektronisko
sakaru tīklu ierīkošanu. Līdz ar to ir nepieciešams izdarīt
grozījumus un papildināt Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksu ar
konkrētām sankcijām par šādiem administratīvajiem pārkāpumiem. Saistībā ar augstāk minēto un pamatojoties uz izstrādātajiem
grozījumiem Elektronisko sakaru likumā, ir izstrādāts likumprojekts
"Grozījumi Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksā" (turpmāk
tekstā likumprojekts). Papildus tam, pašreiz spēkā esošās normas,
kas saistītas ar elektronisko sakaru nozari, ir novecojušas un lielā mērā
neatbilst Elektronisko sakaru likumā noteiktajam regulējumam, tajā
lietotajiem terminiem un to skaidrojumiem, kā arī vispārējai situācijai
nozarē. |
|
|||||||||||||||||
2. Normatīvā akta projekta būtība |
Izstrādātā
likumprojekta mērķis ir sakārtot elektronisko sakaru tīklu ierīkošanas un
būvniecības jomu. Likumprojekts nosaka konkrētas sankcijas,
kuras jāpiemēro gadījumos, kad tiek konstatēta elektronisko sakaru tīklu
ierīkošana, pārkāpjot normatīvajos aktos noteikto kārtību. Likumprojekts
nosaka arī sankcijas par elektronisko sakaru būvnormatīvu pārkāpšanu, kuru
neievērošana var samazināt būves konstrukcijas drošību, nestspēju vai
noturību, kā arī, ja netiek ievērotas prasības par elektronisko sakaru tīklu
vai to daļu marķēšanu. Likumprojekts nosaka arī sankcijas par amatpersonu nepamatotu atteikumu akceptēt
būvprojektu, vai izsniegt būvatļauju, kuru nelikumīgas rīcības rezultātā tiek
ierobežota konkurence elektronisko sakaru jomā. Sodu
apmēri ir noteikti pēc analoģijas, salīdzinot tos ar naudas sodiem, kādi ir
noteikti par administratīvajiem pārkāpumiem būvniecības jomā. Šis likumprojekts ir cieši saistīts ar trim
normatīvo aktu projektiem: - Likumprojekta Grozījumi Elektronisko
sakaru likumā; -Ministru kabineta noteikumu projekta
Elektronisko sakaru tīklu ierīkošanas un būvniecības kārtība; -Ministru kabineta noteikumu projekta Noteikumi
par Latvijas būvnormatīvu LBN 262-05 Elektronisko sakaru tīkli. Ievērojot likumprojekta saistību ar
minētajiem normatīvo aktu projektiem, noteikts, ka normas, kas attiecas uz
elektronisko sakaru tīklu ierīkošanu un būvniecību, stājas spēkā vienlaikus
ar likumu Grozījumi Elektronisko sakaru likumā. Vienlaikus ir precizētas normas, kas
attiecas uz elektronisko sakaru nozari, lai tās atbilstu Elektronisko sakaru likumā
noteiktajam regulējumam, tajā lietotajiem terminiem un to skaidrojumiem, kā
arī vispārējai situācijai nozarē. |
|
|||||||||||||||||
3. Cita
informācija |
Normatīvā akta
projekts šo jomu neskar. |
|
|||||||||||||||||
II. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz
sabiedrības un tautsaimniecības attīstību |
|
||||||||||||||||||
1. Ietekme uz makroekonomisko vidi |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|
|||||||||||||||||
2. Ietekme uz uzņēmējdarbības vidi un
administratīvo procedūru vienkāršošanu |
Normatīvā akta projekts, pilnveidojot ar elektronisko sakaru tīklu
ierīkošanu un būvniecību saistīto tiesisko regulējumu, uzlabos
uzņēmējdarbības vidi. Normatīvā akta projekts attiecas uz komersantiem, kas
pārkāpj normatīvajos aktos noteikto kārtību elektronisko sakaru tīklu
ierīkošanā un būvniecībā. Šis normatīvais akts veicinās normatīvajos aktos
noteiktās kārtības ievērošanu elektronisko sakaru tīklu ierīkošanas un
būvniecības jomā. |
|
|||||||||||||||||
3. Sociālo seku izvērtējums |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|
|||||||||||||||||
4. Ietekme uz vidi |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|
|||||||||||||||||
5. Cita informācija |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|
|||||||||||||||||
III. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz valsts
budžetu un pašvaldību budžetiem (tūkst. latu) |
|
||||||||||||||||||
Rādītāji |
Kārtējais gads |
Nākamie trīs gadi |
Vidēji piecu gadu laikā pēc kārtējā gada |
|
|||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|||||||||||||
1.Izmaiņas budžeta ieņēmumos |
Valsts budžeta ieņēmumi nav prognozējami,
jo nevar paredzēt, par cik tie palielināsies, iekasējot naudas sodus par
likumprojektā noteiktajiem pārkāpumiem. |
Valsts budžeta ieņēmumi nav prognozējami,
jo nevar paredzēt, par cik tie palielināsies, iekasējot naudas sodus par
likumprojektā noteiktajiem pārkāpumiem. |
Valsts budžeta ieņēmumi nav prognozējami,
jo nevar paredzēt, par cik tie palielināsies, iekasējot naudas sodus par
likumprojektā noteiktajiem pārkāpumiem. |
Valsts budžeta ieņēmumi nav prognozējami,
jo nevar paredzēt, par cik tie palielināsies, iekasējot naudas sodus par
likumprojektā noteiktajiem pārkāpumiem. |
Valsts budžeta ieņēmumi nav prognozējami,
jo nevar paredzēt, par cik tie palielināsies, iekasējot naudas sodus par
likumprojektā noteiktajiem pārkāpumiem. |
|
|||||||||||||
2.Izmaiņas budžeta izdevumos |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|
|||||||||||||
3.Finansiālā ietekme |
Fiskālā ietekme nav prognozējama. |
Fiskālā ietekme nav prognozējama. |
Fiskālā ietekme nav prognozējama. |
Fiskālā ietekme nav prognozējama. |
Fiskālā ietekme nav prognozējama. |
|
|||||||||||||
4. Prognozējamie kompensējošie pasākumi
papildu izdevumu finansēšanai |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|
|||||||||||||
5.Detalizēts finansiālā pamatojuma aprēķins |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|
|||||||||||||
6.Cita informācija |
Ar naudas sodiem iekasētie līdzekļi tiek
ieskaitīti valsts pamatbudžetā. |
Ar naudas sodiem iekasētie līdzekļi tiek
ieskaitīti valsts pamatbudžetā. |
Ar naudas sodiem iekasētie līdzekļi tiek
ieskaitīti valsts pamatbudžetā. |
Ar naudas sodiem iekasētie līdzekļi tiek
ieskaitīti valsts pamatbudžetā. |
Ar naudas sodiem iekasētie līdzekļi tiek
ieskaitīti valsts pamatbudžetā. |
|
|||||||||||||
IV. Kāda var būt normatīvā akta ietekme uz spēkā
esošo tiesību normu sistēmu |
|
||||||||||||||||||
1. Kādi normatīvie akti (likumi un Ministru
kabineta noteikumi) papildus jāizdod un vai ir sagatavoti to projekti. |
Papildus normatīvie akti nav jāizstrādā. |
||||||||||||||||||
2. Cita informācija |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
||||||||||||||||||
V. Kādām Latvijas starptautiskajām saistībām
atbilst normatīvais akts |
|
||||||||||||||||||
1. Saistības pret Eiropas Savienību |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar |
|
|||||||||||||||||
2. Saistības pret citām starptautiskajām
organizācijām |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|
|||||||||||||||||
3. Saistības, kas izriet no Latvijai
saistošajiem divpusējiem un daudzpusējiem starptautiskajiem līgumiem |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|
|||||||||||||||||
4. Atbilstības
izvērtējuma 1.tabula |
|
||||||||||||||||||
Attiecīgie Eiropas Savienības normatīvie
akti un citi dokumenti (piemēram, Eiropas Tiesas spriedumi, vadlīnijas,
juridiskās doktrīnas, atzinumi u.tml.), norādot numuru, pieņemšanas datumu,
nosaukumu un publikāciju. |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|
|||||||||||||||||
2. tabula |
|
||||||||||||||||||
Latvijas normatīvā akta projekta norma
(attiecīgā panta, punkta Nr.) |
Eiropas Savienības normatīvais akts un
attiecīgā panta Nr. |
Atbilstības pakāpe (atbilst, neatbilst) |
Komentāri |
|
|||||||||||||||
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|
|||||||||||||||
5.Cita informācija |
Normatīvā akta projekts šo jomu neskar. |
|
|||||||||||||||||
VI. Kādas konsultācijas notikušas, sagatavojot
normatīvā akta projektu |
|
||||||||||||||||||
1. Ar kurām nevalstiskajām organizācijām
konsultācijas ir notikušas |
Notikušas
konsultācijas ar Latvijas elektronisko komunikāciju asociāciju par
elektronisko sakaru tīklu ierīkošanas un būvniecības uzraudzību. |
|
|||||||||||||||||
2. Kāda ir šo nevalstisko organizāciju
pozīcija (atbalsta, iestrādāti tās iesniegtie priekšlikumi, mainīts
formulējums to interesēs, neatbalsta) |
Latvijas elektronisko komunikāciju asociācija atbalsta
izstrādāto likumprojektu daļā, kas attiecas uz elektronisko sakaru tīklu
ierīkošanas un būvniecības uzraudzību. |
|
|||||||||||||||||
3. Kādi sabiedrības informēšanas pasākumi
ir veikti un kāds ir sabiedriskās domas viedoklis |
Sabiedrības informēšanas pasākumi nav
veikti. |
|
|||||||||||||||||
4. Konsultācijas ar starptautiskajiem
konsultantiem |
Konsultācijas ar starptautiskajiem
konsultantiem nav notikušas. |
|
|||||||||||||||||
5. Cita informācija |
Likumprojekta izstrādes gaitā tas saskaņots
ar VAS Elektronisko sakaru direkcija. |
|
|||||||||||||||||
VII. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde |
|
||||||||||||||||||
1. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta
izpilde no valsts un (vai) pašvaldību puses vai tiek radītas jaunas valsts
institūcijas vai paplašinātas esošo institūciju funkcijas |
Nav nepieciešams radīt jaunas institūcijas, bet ir nepieciešams
papildināt esošo institūciju kompetenci (VAS Elektronisko sakaru
direkcija). |
|
|||||||||||||||||
2. Kā sabiedrība tiks informēta par
normatīvā akta ieviešanu |
Likums tiks publicēts laikrakstā Latvijas
Vēstnesis un būs pieejams normatīvo aktu informācijas sistēmā (NAIS). |
|
|||||||||||||||||
3. Kā indivīds var aizstāvēt savas
tiesības, ja normatīvais akts viņu ierobežo |
Indivīds savas tiesības var aizstāvēt
Administratīvā procesa likumā, Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksā,
Civillikumā un Civilprocesa likumā noteiktajā kārtībā. |
|
|||||||||||||||||
4. Cita informācija |
Tā kā šobrīd šāda uzraudzība netiek veikta,
tad pašlaik nav prognozējams veicamo uzdevumu apjoms un uzraudzības institūciju
noslogotība. |
|
|||||||||||||||||
Satiksmes ministrs Kr.Peters
Valsts sekretārs |
Juridiskā departamenta direktore |
Par uzdevuma izpildes kontroli atbildīgā amatpersona |
Par projektu atbildīgā amatpersona |
|
|
|
|
V.Legzdiņš |
A.Ļubļina -Goldmane |
Ī.Kalniņa |
R.Bergmanis |
10.04.2006. 16:05
1 312
I.Lūkina 7028116
I.Pakule 7028115