Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu – Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas informācijas sistēmas administrators (-e) (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem (-ēm):
- Vēlama augstākā izglītība datorzinātņu vai inženierzinātņu jomā vai studijas minētajās jomā.
- Vēlama vismaz trīs gadu darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā.
- Teicamas zināšanas un prasmes amata atbildības jomā.
- Nepieciešama regulāra zināšanu papildināšana amata kompetences jomā.
- Atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam, ja tas noteikts Saeimas Prezidija lēmumā.
- Zināšanas par ierobežotas pieejamības informācijas, kā arī valsts noslēpuma objekta aizsardzību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem.
- Zināšanas par Saeimas struktūru un darba organizāciju.
- Vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas (vismaz B1 zināšanu līmenis).
- Plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes.
- Spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību.
- Datorprasmes amata pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī.
Galvenie pienākumi:
- Instalēt un konfigurēt noteiktu programmatūru.
- Veikt nepieciešamo attiecīgās programmatūras atjaunināšanu.
- Diagnosticēt attiecīgās programmatūras lietošanas problēmas.
- Novērst attiecīgās programmatūras lietošanas problēmas.
- Novērt nesankcionētās programmatūras lietošanu.
- Veikt esošās programmatūras inventarizāciju.
- Izvērtēt, uzstādīt un konfigurēt lietojumprogrammatūras prasību atbilstību.
- Izvērtēt operētājsistēmu atbilstību vajadzībām, uzstādīt, nomainīt un konfigurēt operētājsistēmas atbilstoši tehniskajiem parametriem.
- Lietot programmēšanas rīkus skriptu rakstīšanai.
- Darba procesā ievērot informācijas sistēmas drošības, kā arī datu aizsardzības prasības.
- Piedalīties struktūrvienības budžeta plāna izstrādē un tā izlietojuma kontrolē attiecībā uz amata kompetencē esošo funkciju izpildi.
- Izstrādāt un aktualizēt noteiktas procedūras, instrukcijas amata atbildības jomā.
- Aizvietot citu informācijas sistēmas administratoru viņa prombūtnes laikā.
- Izpildīt Saeimas Prezidija lēmumos un citos Saeimas darba kārtību reglamentējošajos dokumentos (nolikumi, noteikumi, instrukcijas, rīkojumi) ietvertās prasības.
- Izpildīt citus tiešā vadītāja uzdotos uzdevumus amata kompetences ietvaros.
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas;
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 12. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 2304 līdz 3292 euro) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas;
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu motivācijas instrumenti.
Par priekšrocību tiks uzskatīta:
- praktiska pieredze darbā pieteikumu sistēmas (piemēram, JIRA) ieviešanā un uzturēšanā;
- praktiska pieredze sistēmu un datu bāžu administrēšanā, kā arī problēmsituāciju novēršanā;
- pieredze mākoņdatošanas platformu (vēlams AWS un/vai Azure) administrēšanā un optimizācijā;
- prasmes objektorientētās programmēšanas valodās, piemēram, Python vai Go;
- pieredze mājaslapu izstrādē, ieskaitot gan backend, gan frontend izstrādi (izmantojot vismaz tehnoloģijas kā JavaScript, CSS un HTML).
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām un ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma “Par valsts noslēpumu” 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām;
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus;
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus – Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis – B līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā);
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).
Minētos dokumentus līdz 2025. gada 10. janvārim (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e‑pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālrunis uzziņām: 67087361.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts – datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā saeima.lv/datu-apstrade.