Latvijas Republikas 11.Saeimas
ārkārtas sesijas sēde
2014.gada 24.jūlijā

 

Sēdi vada Latvijas Republikas 11.Saeimas priekšsēdētājas biedre
Inese Lībiņa-Egnere.

Sēdes darba kārtība
Satura rādītājs
Balsojumi

Sēdes vadītāja. Labrīt, godātie kolēģi! Lūdzu, ieņemiet vietas! Kolēģi, lūdzu, ieņemiet vietas! Sāksim Saeimas 24.jūlija ārkārtas sesijas sēdi.

Mums šodien pirmais darba kārtības jautājums ir lēmuma projekts „Par Ministru kabineta 2014.gada 22.jūlija rīkojumu Nr.362 „Grozījumi Ministru kabineta 2014.gada 2.jūlija rīkojumā Nr.322 „Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu””.

Dodu vārdu zemkopības ministram Jānim Dūklavam.

J.Dūklavs (zemkopības ministrs).

Paldies, priekšsēdētājas biedre!

Godātie deputāti, diemžēl nācās traucēt jūs brīvdienās, bet tomēr... bet tomēr ar ļoti svarīgu jautājumu priekš mums visiem kopā.

Man jau te prasīja, cik gari būšot. Nu, ir četras lapas, bet varētu pāriet arī uz puslapu. (No zāles dep. I.Zariņš: „Nē, četras! Labāk četras!”) Varbūt tad par pašu galveno... pašu galveno! Es atstāšu Prezidijam to apskatīties pēc tam, bet jums došu pašu svarīgāko informāciju, kur viss ir redzams un kur viss ir atspoguļots, kā tas ir noticis. (Iesniedz sēdes vadītājai karti.)

Un tā: iepriekšējā reizē mēs runājām par Latgali, runājām par gadījumiem pierobežā, bet nu atkal ir jārunā par mēri, par Āfrikas cūku mēri, un jāteic, ka esam nokļuvuši Vidzemē – Valkas novada Ērģemes pagastā, kur tika atrasta viena beigta mežacūka un vienās mājās cūku novietnē 58 cūkas tika likvidētas, no tām 3 bija nobeigušās. Šī novietne atradās un atrodas apmēram 10 kilometru attālumā no Igaunijas robežas un apmēram 240 kilometru attālumā no pirmās mēra uzliesmojuma vietas Latgalē.

Ministru kabineta 22.jūlija sēdē tika nolemts, ka 19 novados un 2 novadu atsevišķos pagastos, ietverot visus Ludzas un Rēzeknes novadu pagastus, kopā 21 pagastā, papildus lūdzam izsludināt ārkārtas situāciju. Visā šinī teritorijā, kurā lūdzam izsludināt ārkārtas situāciju un kurā atrodas nedaudz vairāk par 49 tūkstošiem mājas cūku, tātad gar visu pierobežu... Nu, tas papīrs ir par mazu, un es nevarēšu to parādīt... tā ir visa mūsu pierobeža – Lietuvas daļa, Krievijas daļa, Baltkrievijas daļa un Igaunijas daļa –, kur ir ietverti visi šie pagasti... novadi, kopā 21 novads. Un šeit pēc reģistriem ir 49 tūkstoši mājas cūku.

Es jums nesaukšu tos skaitļus, cik daudz tur kontroļu ir veikts, un tā tālāk. Pārtikas un veterinārais dienests tiešām ir veicis ļoti lielu darbu, un pamatā visi inspektori ar to vien šobrīd nodarbojas vairāk nekā 4600 saimniecībās neatkarīgi no tā, vai tur ir mājdzīvnieki – cūkas – vai nav. Tās ir pārbaudītas, un tikai 660 novietnēs, tātad mājās, ir konstatēti mājdzīvnieki – cūkas. Tagad šis process ir jāturpina jaunajā reģionā, kas ir vismaz divas reizes lielāks par iepriekšējo. Tā ka darba lauks ir ļoti liels, bet mūsu Pārtikas un veterinārā dienesta kapacitāte ir tik liela, cik tā ir. Mēs arī lūdzām papildu iespējas to palielināt, lai visādā ziņā maksimāli censtos padarīt... lai šī slimība neietu tālāk.

Taču gadījumi mūsu kaimiņos – gan Lietuvā, gan Polijā (nezinu, vai esat jau jaunās ziņas dzirdējuši) – ir vienkārši slikti. Īsi un skaidri – ir vienkārši slikti! Polijā ir četri jauni gadījumi mājdzīvnieku novietnēs, bet pavisam traki ir mūsu kaimiņiem, kam gandrīz vai jāizsaka līdzjūtība, jo šī slimība nesaprotamā veidā ir nokļuvusi ļoti aizsargātā – ar visu bioaizsardzību, ar dubultsētām, dušām un visu pārējo – ļoti lielā cūku kompleksā ar 20 tūkstošiem cūku. Tā ka situācija diemžēl ir tāda diezgan, diezgan nepievilcīga.

Es neaizkavēšu jūsu laiku. Mēs, protams, darām un darīsim visu iespējamo. Tūlīt tiks iegādāta viena automašīna (nu, varētu teikt gandrīz tā – krematorija), kurā mēs varēsim iznīcināt, precīzāk sakot – sadedzināt, visas slimās cūkas un arī blakusproduktus no šiem dzīvniekiem. Jo pašreiz arī novados – es pats esmu vairākos bijis – ir diezgan liela neapmierinātība ar to, kādā veidā tās dedzinām, kā tas viss izskatās... Nu, neizskatās labi, teikšu skaidri un gaiši! Ja jūs paši to redzētu ar savām acīm, arī jūs teiktu: „Ir diezgan... jā, ir diezgan...”

Es vairāk nevaru jums neko apsolīt, varu tikai izteikt cerību, ka cilvēki, kas ir, nu, vislielākais risks, ka viņi to var izdarīt... ka viņi šinī zonā – un ne tikai šinī zonā, bet arī visā mūsu, Latvijas, teritorijā – kļūs saprotošāki, apzinīgi... ka viņi apzināsies, cik tas tālāk ir bīstami kopumā visiem.

Tikko man bija tikšanās ar Vācijas ministru un Bundestāga delegāciju. Arī citas Eiropas valstis jau saprot un saka: „Mēs esam gatavas jums palīdzēt. Nāciet, lūdziet!” Mēs arī vērsīsimies Eiropas Komisijā pēc finansiālas palīdzības.

Tā ka satraukums ir ne tikai Latvijā, Lietuvā un Polijā, satraukums ir visās valstīs par šo trako sērgu.

Paldies par uzmanību. Lūdzu atbalstīt.

Sēdes vadītāja. Paldies ministra kungam.

Uzsākam debates.

Vārds deputātam Jānim Klaužam.

J.Klaužs (ZZS).

Cienījamais Prezidij! Godājamie kolēģi! Es gribētu paust dažas pārdomas par ārkārtas situācijām kā procesu.

Es domāju, ka mēs visi, loģiski domājoši cilvēki, saprotam, ka ārkārtas situācija ir tad, kad nepieciešams ātri, operatīvi rīkoties. Saprotam: tie varētu būt plūdi, tas varētu būt ugunsgrēks, cūku mēris, kurš gan nav tik... varbūt neizplatās tik strauji kā ugunsgrēks. Un, es domāju, visi tie, kas dzīvo šajā valstī kādu brīdi, atceras, ka pašvaldībām bija dota iespēja izsludināt ārkārtas situācijas. Diemžēl nu mēs šeit savā vēlmē visu centralizēt esam atņēmuši pašvaldībām šo iespēju pašām izsludināt ārkārtas situācijas.

Es domāju, ka jūs visi saprotat, cik šis mehānisms ir smagnējs un pat nožēlojams. Saprotiet: kad izveidojas ārkārtas situācija, tad pašvaldības vadītājam nu jābrauc acīmredzot pie nozares ministra (ja, protams, viņš tur var piekļūt pie viņa), nozares ministrs dodas uz Ministru kabinetu, visi spriež... Un tad mēs šeit atbraucam... Nu, mēs jau nespriežam! Es zinu, ka mēs šodien nobalsosim ļoti ātri. Bet saprotiet: ja ir plūdi vai ugunsgrēks, tad pa to laiku viss jau sen ir beidzies, kamēr šis process ir nonācis līdz augsti godājamai Saeimai, kurā mēs nu tātad atbalstām šo vēlmi...

Es saprotu, ka šodien mēs šo jautājumu neatrisināsim, un, protams, mēs atbalstīsim šo ārkārtas situācijas ieviešanu. Bet es domāju, ka mums... šī Saeima jau laikam nepaspēs, varbūt tas arī pārāk sarežģīts uzdevums tai ir... ka nākošajai Saeimai noteikti jāatgriežas pie mehānisma, kā tiek izsludinātas ārkārtas situācijas. Es domāju, ka tas šo procesu tikai uzlabos.

Paldies par uzmanību.

Sēdes vadītāja. Paldies.

Vārds deputātam Andrim Buiķim.

A.Buiķis (pie frakcijām nepiederošs deputāts).

Godātais Prezidij, godātie kolēģi! Es gribu par vienu sīku jautājumu runāt. Tagad Zemgalē man viens no vēlētājiem... Un to es redzēju arī „Panorāmā”, ka tad, kad bija šī ārkārtas situācija Latvijas dienvidos, tad, skaidrs, noķēra jau dažus, kuri veda laukā gaļu. Un, ja tā nonāca Valkas rajonā, kas ir 200 kilometru attālumā, tad ir skaidrs, ka tur ir iejaukti cilvēki. Un, ar to rēķinoties, Pārtikas un veterinārajam dienestam vajadzēja paredzēt, lai šie dezinfekcijas līdzekļi, kas tagad nepieciešami Valkas rajonā... aicināt, lai attiecīgi aptiekās būtu šie līdzekļi, jo tas bija šausmīgi, ka vienā no novietnēm Valkas rajonā teica: „Mēs esam bedres sagatavojuši, bet mums nav tā šķidruma! Mums ir kaut kāds jauns šķidrums, par kuru mēs nezinām, vai tas ir labs vai nelabs. Tagad mēs divas nedēļas gaidīsim.” Un šādā situācijā divas nedēļas – tas ir ārprāta garš laiks! Tā ka vienkārši ierēdņi, kas ar to strādā, varēja padomāt. Tur nevajadzēja lielu gudrību, lai saprastu, ka tādas lietas notiek un notiks.

Tā ka es skāru tikai vienu šo jautājumu, ka Pārtikas un veterinārajam dienestam vajadzēja padomāt par šo situāciju jau agrāk.

Paldies.

Sēdes vadītāja. Paldies.

Vārds deputātei Līvijai Plavinskai.

L.Plavinska (VIENOTĪBA).

Cienījamie kolēģi! Es, tā kā esmu cilvēks no tās vietas, kur visa tā lielākā... lielākais trakums notiek, uzskatu par vajadzīgu pateikt to, ko es redzu un ko es zinu, kas notiek tagad Latgalē. Patiesībā par to vienu kilogramu, ar ko noķēra uz tā ceļa... vai drusku vairāk... Mēs visi ļoti labi saprotam, ka visiem mums ir radi, draugi, paziņas un ģimenes laukos. Un, ja tas cilvēks veda vienu kilogramu, tad droši vien bija no sievasmātes tas kilograms. Nu vai tas bija liels noziegums? Es domāju, ka droši vien nebija.

Mēs visi to ļoti labi saprotam, bet tas, ka tur uz vietas Pārtikas un veterinārais dienests tiešām strādā – tas tā ir. Un arī cilvēki ir pietiekami mobilizēti. Viņi domā un saprot, ka tā ir ļoti nopietna lieta, bet vissmagākais jautājums ir saistīts ar meža dzīvniekiem. Protams, meža dzīvniekus ierobežot ir ļoti grūti un mednieki – arī manā ģimenē ir mednieks – ir ļoti satraukušies, ka tuvākajā nākotnē droši vien mežacūku populācija Latgalē tiks ļoti, ļoti samazināta. Un vēl ir jautājums, vai vispār tās būs. Tas ir ļoti, ļoti svarīgs priekšnoteikums, un cilvēki to saprot un dara visu, lai šo lietu apturētu.

Bet tajā pašā laikā, ja mēs runājam par dienestiem... Nu tas varbūt ir tā neoficiāli, bet es zinu, ka, teiksim, ja Pārtikas un veterinārais dienests atrod par vajadzīgu tās cūkas sadedzināt... ministra kungs jau teica, ka ļoti nepievilcīgā veidā... varbūt tas arī ir nepievilcīgā veidā, bet mēs uz vietas saprotam, ka šis darbs ir jādara vienalga kādā veidā, jo tas ir ļoti svarīgi, taču tajā pašā laikā ugunsdzēsēji savukārt paziņo, ka tajā vietā dedzināt tās cūkas nevar. Un, teiksim, es zinu pat vienu ļoti lielu vietu, kur tika saliktas vairākas cūkas... tās bija mežacūkas, bet tās netika sadedzinātas un tā arī palika, jo ugunsdzēsības dienests uzskatīja, ka tajā vietā dedzināt nedrīkst.

Tāpēc es domāju, ka ir ļoti svarīgi, lai arī Ministru kabinets un ministrijas, kas ar šīm lietām darbojas, šo lietu ņemtu krietni vien stingrāk un lai tās kā obligātu priekšnoteikumu tomēr noteiktu, ka tās cūkas tiešām ir jālikvidē, jo daudzās vietās tas tiešām netiek izdarīts. Pār to ir lielākai kontrolei jābūt, jo tas ir ļoti, ļoti svarīgs jautājums. Un visi cilvēki, kuriem mājās, kā ministra kungs teica, ir ļoti daudz to cūku... Protams, viņu ir ļoti daudz, un viņi par to domā un tiešām uztraucas. Darbi notiek, bet ārkārtas situācija ir jāizsludina, tas, protams, ir noteikti jādara.

Un es piekrītu arī Klauža kungam, ka ir nepareizi, ka mēs to pieņēmām šeit, Saeimā, nevis uz vietām, jo uz vietām tas notiktu krietni operatīvāk un labāk.

Paldies.

Sēdes vadītāja. Paldies.

Vārds zemkopības ministram Jānim Dūklavam, otro reizi.

J.Dūklavs (zemkopības ministrs).

Paldies.

Es tomēr gribētu, kolēģi, atbildēt uz dažiem jautājumiem. Man ļoti nepatīk, ka, ja ir tāda... nezinu, vai to vajag nosaukt par dezinformāciju vai kaut kā citādāk.

Godātais Buiķa kungs bijis Latgalē. Kādi ir jūsu radi un draugi? Noteikti ļoti labi cilvēki visi.

Visas dezinfekcijas līdzekļu piegādes bija organizētas Pārtikas un veterinārā dienesta personā no pirmās dienas, kad šis mēris tika konstatēts. Šobrīd tie ne tikai ir pietiekošā daudzumā, bet... Mēs esam veikuši sarunas ar visām humāno zāļu aptiekām, lai tie arī tur ir nopērkami. Ja kāds cilvēks aiziet sēņot un atnāk mājās, viņš saprot, ka viņš ir bijis mežā... es speciāli jūsu laiku nekavēju... ka tas pārnēsājas un cik tas ir slikti, un tad viņš var nopirkt, ieliet spainī, sajaukt proporcijās, kas ir noteiktas, nomazgāt savus zābakus, apģērbu, lietusmētelīti... Un to būtu ieteicams darīt visiem, kas tanī teritorijā dodas ogās vai sēnēs! Jo, ja tas suķis būs kaut kur apgūlies un viņš būs bijis slims, un jūs tur pāriesiet pāri, jā, jūs varat tālāk, kā saka, šo slimību iznēsāt. Ir plakāti, ir radio, televīzija – nu, viss, kas tik vien var būt! Es pats esmu piedalījies trīs sapulcēs ar medniekiem.

Taču visas šīs problēmas ir tīri cilvēka problēmas. Ir mednieku kolektīvi, kas ir visās sapulcēs bijuši, un tie vīri saka: „Nu ko jūs mums te trīsreiz stāstāt! Mēs to saprotam, mēs to darām!” Bet ir kolektīvi, kas neatbrauc nevienu reizi! Un viņiem, kā saka, attieksme tāda: „Čau, čau! Uz redzēšanos! Gan jau... Jūs tur pastrādājiet! Mums vajag cūkas, un mēs tās nemaz tā nešausim!”

Ir tīri cilvēcīgi jautājumi, kuri ir grūti atrisināmi tikai ar runāšanu.

Klauža kungam ļoti liela taisnība. Kad es tikos ar Krāslavas novada, ar Rēzeknes novada priekšniekiem, viņi sacīja: „Nu, būtu mums bijusi iespēja uzreiz risināt to jautājumu, momentā otrā dienā mēs būtu jau te policiju pacēluši, visu pārējo!”

Es nestāstīšu, cik tas bija gari, kamēr tas nonāca līdz manīm, līdz policijai un tā tālāk. Jā, nav operatīvi šis jautājums... lai to varētu atrisināt operatīvi... Līvijas kundze, jūs pareizi teicāt! Nu, kas tā par lietu? Ja jāsadedzina, tad jāsadedzina! Kas tur ko diskutēt?! Ja ir ugunsgrēks un vajag no kaimiņa akas izsūkt ūdeni, tad neprasīs, vai drīkst to ūdeni sūkt vai nedrīkst to ūdeni sūkt no tās akas.

Nu tā ir ārkārtas situācija, un pareizi te teica: tie lēmumi ir jāpieņem uz vietas un tūlīt! Tā ka esiet tik laipni un stāstiet tiem cilvēkiem – arī draugiem, radiem un labiem paziņām –, cik tas ir nopietni! Un lai cenšas to ievērot! Man vienkārši lūgums ir tāds. Jo tas teikums, ka cilvēkam tas nav kaitīgi (vēlreiz atkārtoju – nav kaitīgi!), daudzus iedrošina.

Nu kaut vai elementārs piemērs. Tiks nošauts vai nu malumedībās, vai labās medībās kāds suķītis neliels: ieliek mugursomā, pa lauku pāri, pa meža skupsniņu... un es esmu jau citā teritorijā un mājās, kur nekādu policistu nav, nekā tāda tur vairs nav! Un mēs jau arī nevaram noķert katru cilvēku, kas iet kājām!

Tā ka šeit ir cilvēkfaktors galvenais, un mums jācenšas pārliecināt par šī pasākuma bīstamību, lai cilvēki to nedara.

Paldies.

Sēdes vadītāja. Paldies, ministra kungs!

Turpinām debates.

Vārds deputātam Ivaram Zariņam.

I.Zariņš (SC).

Labdien, kolēģi! Prieks jūs visus redzēt. Diemžēl iemesls nav tāds, par kuru priecāties.

Es pateicos zemkopības ministram par ziņojumu. Tomēr, kā parāda debates, būtu labi, ja... šeit, lemjot par šo ārkārtas situācijas izsludināšanu šajos atsevišķajos rajonos, būtu labi dzirdēt arī ziņojumu, kādi pasākumi tad tiks veikti, kādēļ mēs izsludinām šo ārkārtas situāciju un ko tas dos tālāk... kāds rīcības plāns tiks... ir paredzēts, lai ierobežotu šo sērgu, lai nepieļautu šīs sērgas izplatīšanos Latvijā.

Es pieņemu, ka tas nebūs kaut kāds „melnais saraksts”, kurā mēs iekļausim... kuru izveidosim, lai neielaistu šeit iekšā... Tā ka būtu tomēr labi bijis, ja šāda informācija mums būtu bijusi pieejama... un, protams, arī tas, cik tas viss maksās.

Tas tad arī būtu, manuprāt, atbildīgs lēmums no Saeimas puses, kuru mēs pieņemtu. Tagad iznāk tā, ka tas būs vairāk formāls, kā jau to pareizi norādīja kolēģi.

Paldies.

Sēdes vadītāja. Paldies.

Debates slēdzu.

Lūdzu zvanu! Balsosim par lēmuma projekta „Par Ministru kabineta 2014.gada 22.jūlija rīkojumu Nr.362 „Grozījumi Ministru kabineta 2014.gada 2.jūlija rīkojumā Nr.322 „Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu””” apstiprināšanu! Lūdzu balsošanas režīmu! Lūdzu rezultātu! Par - 76, pret un atturas - nav. Lēmums pieņemts. Paldies.

Nākamais darba kārtības... Paldies, ministra kungs!

Nākamais darba kārtības jautājums ir sadaļa „Prezidija ziņojumi par iesniegtajiem likumprojektiem”.

Saeimas Prezidijs ierosina Ministru kabineta iesniegto likumprojektu „Grozījumi Latvijas Sodu izpildes kodeksā” nodot Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijai un Juridiskajai komisijai un noteikt, ka Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisija ir atbildīgā komisija. Vai deputātiem ir iebildumi? Deputātiem iebildumu nav. Likumprojekts komisijām nodots.

Saeimas Prezidijs ierosina Ministru kabineta iesniegto likumprojektu „Grozījumi Krimināllikumā” nodot Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijai un Juridiskajai komisijai un noteikt, ka Juridiskā komisija ir atbildīgā komisija. Vai deputātiem ir iebildumi? Deputātiem iebildumu nav. Likumprojekts komisijām nodots.

Saeimas Prezidijs ierosina Ministru kabineta iesniegto likumprojektu „Grozījumi Kriminālprocesa likumā” nodot Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijai un Juridiskajai komisijai, nosakot, ka Juridiskā komisija ir atbildīgā komisija. Vai deputātiem ir iebildumi? Deputātiem iebildumu nav. Likumprojekts komisijām nodots.

Saeimas Prezidijs ierosina Ministru kabineta iesniegto likumprojektu „Grozījumi Valsts probācijas dienesta likumā” nodot Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijai un Juridiskajai komisijai, nosakot, ka Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisija ir atbildīgā komisija. Vai deputātiem ir iebildumi? Deputātiem iebildumu nav. Arī šis likumprojekts komisijām ir nodots.

Līdz ar to, godātie kolēģi, esam izskatījuši visu šīs ārkārtas sesijas darba kārtību. Lūdzu reģistrācijas režīmu! Un, pirms tiek sagatavoti un nolasīti reģistrācijas rezultāti, vārds paziņojumam Jānim Reiram.

J.Reirs (VIENOTĪBA).

Labrīt, kolēģi! Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas sēde pulksten 10.30 106.kabinetā.

Sēdes vadītāja. Un vēl es vēlos informēt, ka šajā skaistajā vasaras laikā vairākiem no mūsu kolēģiem ir arī jubilejas. Tā, piemēram, 17.jūlijā apaļu jubileju, 30 gadu jubileju, svinēja deputāts Jānis Junkurs. Sveicam! (Aplausi.)

Savukārt 15.jūlijā pusapaļa jubileja bija kolēģei Ilzei Verginai. (Aplausi.) Sveicam!

Un tieši šodien dzimšanas diena ir kolēģei Ingunai Rībenai. Sveicam! (Aplausi.)

Un nu dodu vārdu Saeimas sekretāra biedram Jānim Vucānam reģistrācijas rezultātu nolasīšanai.

J.Vucāns (11.Saeimas sekretāra biedrs).

Godātie kolēģi, nav reģistrējušies: Arvils Ašeradens... nav, Dzintars Ābiķis... nav, Solvita Āboltiņa... nav, Gaidis Bērziņš... nav, Inga Bite... nav, Ilma Čepāne... nav, Rihards Eigims... nav, Andrejs Elksniņš... nav, Gunārs Igaunis... nav, Marjana Ivanova-Jevsejeva... nav, Ojārs Ēriks Kalniņš... nav, Daina Kazāka... nav, Dzintars Kudums... nav, Janīna Kursīte-Pakule... nav, Inese Laizāne... nav, Ināra Mūrniece... nav, Sergejs Potapkins... nav, Dana Reizniece-Ozola... nav, Artūrs Rubiks... nav, Dāvis Stalts... nav, Jānis Urbanovičs... nav, Dzintars Zaķis... nav, Valdis Zatlers... arī nav.

Paldies.

Sēdes vadītāja. Paldies.

Līdz ar to pasludinu šo ārkārtas sesiju par slēgtu. Jauku jums dienu!

SATURA RĀDĪTĀJS
11. Saeimas ārkārtas sesijas sēde
2014. gada 24. jūlijā

 

Lēmuma projekts “Par Ministru kabineta 2014. gada 22. jūlija rīkojumu Nr. 362 “Grozījumi Ministru kabineta 2014. gada 2. jūlija rīkojumā Nr. 322 “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu””” (Nr. 692/Lm11)

(Dok. Nr. 4119, 4119A)

   
Ziņo zemkopības ministrs J.Dūklavs
   
Debates - dep. J.Klaužs
  - dep. A.Buiķis
  - dep. L.Plavinska
  zemkopības ministrs J.Dūklavs
  - dep. I.Zariņš
   
Par likumprojektu “Grozījumi Latvijas Sodu izpildes kodeksā” (Nr. 1200/Lp11)

(Dok. Nr. 4115, 4115A)

   
Par likumprojektu “Grozījumi Krimināllikumā” (Nr. 1201/Lp11)

(Dok. Nr. 4116, 4116A)

   
Par likumprojektu “Grozījumi Kriminālprocesa likumā” (Nr. 1202/Lp11)

(Dok. Nr. 4117, 4117A)

   
Par likumprojektu “Grozījumi Valsts probācijas dienesta likumā” (Nr. 1203/Lp11)

(Dok. Nr. 4118, 4118A)

   
Paziņojums
  - dep. J.Reirs
   
Reģistrācijas rezultāti
Nolasa - Saeimas sekretāra biedrs J.Vucāns

 

Balsojumi

Datums: 24.07.2014 10:19:53 bal001
Par - 76, pret - 0, atturas - 0. (Reģistr. - 77)
Balsošanas motīvs: Par Ministru kabineta 2014.gada 22.jūlija rīkojumu Nr.362 “Grozījumi Ministru kabineta 2014.gada 2.jūlija rīkojumā Nr.322 "Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu"”

Otrdien, 24.decembrī