Kā apmeklēt Saeimu ekskursijā?
Saeimas namu ikviens var apmeklēt ekskursijā.
Saeimas apmeklētāji ekskursijā Saeimas namā. |
Apmeklējums ir jāpiesaka. |
Tad jāzvana pa tālruni 67087485 vai 67087483. |
Var rakstīt arī uz e-pastu ekskursijas@saeima.lv. |
Ekskursijas pa Saeimas namu notiek darbadienās. |
Ekskursijas norisinās no pulksten 9.00 līdz 16.30. |
Tās ilgst apmēram vienu stundu. |
Par ekskursijām nav jāmaksā nauda. |
Ekskursijā ceturtdienā ir iespēja redzēt, kā deputāti strādā Saeimas sēdē. |
Nākot uz Saeimu, līdzi jāņem pase vai identifikācijas karte. |
Dokumenti būs jāuzrāda parlamenta apsardzes darbiniekam. |
Būs jāiziet arī drošības pārbaude. |