Kā Saeima pieņem likumus?
Vispirms Saeimā iesniedz likumu projektus. |
To var darīt Valsts prezidents, valdība, Saeimas komisijas un deputāti. |
Likumu projektus noteiktos gadījumos var iesniegt arī vēlētāji. |
Likumprojektus izskata Saeimas sēdēs. |
![]() Darbs Saeimas sēdē. |
Deputāti par tiem balso. |
![]() Deputāti balso, izmantojot speciālu sistēmu. |
Pēc tam likumprojekti kļūst par likumiem. |