Kā iesaistīties Saeimas darbā?
Iedzīvotāju intereses Saeimā pārstāv nevalstiskās organizācijas. |
Tās aktīvi iesaistās Saeimas darbā. |
Organizācijas piedalās likumprojektu un citu jautājumu apspriešanā Saeimas komisijās. |
Tā ir iespēja Saeimā paust iedzīvotāju viedokli. |
Iedzīvotāji var iesaistīties nevalstiskajās organizācijās un tādējādi līdzdarboties Saeimas darbā. |
Saeimas namā reizi gadā deputāti un nevalstisko organizāciju pārstāvji kopīgi izvērtē sadarbības rezultātus. |
![]() Saeimas un nevalstisko organizāciju ikgadējais forums, 2019. gada 10. jūnijs. |
Deputāti ar nevalstisko organizāciju pārstāvjiem pārrunā arī iedzīvotājiem aktuālus jautājumus un vienojas par turpmāko darbu. |
Saeimā ikviens arī var iesniegt iesniegumu. |
Iedzīvotāji var iesniegt arī kopīgu iesniegumu. |
Tajā var aicināt Saeimu atrisināt kādu sabiedrībā aktuālu problēmu. |